Kundedata blir sentralt i ny Forte-offensiv

Kundedata blir sentralt i ny Forte-offensiv
Finansavisen skriver om ny offensiv satsing i forbindelse med lanseringen av Forte Optimize.

Lansering av Forte Optimize

I Finansavisens utgave mandag 5. juli kan du lese om Forte Optimize, og at vi er en ny storsatsing med utspring fra Forte Digital. Forte Digital har hatt stor suksess som et tverrfaglig konsulentselskap, som utvikler digitale produkter og tjenester til kunder som NorgesGruppen, NHO, Farmasiet.no, Høyskolen Kristiania, Dahl Optimera, Orkla Foods, Hovedorganisasjonen Virke, Flokk, NAF, OBOS, Norges Røde Kors og Gyldendal med flere.

Med Forte Optimize ønsker Forte å tilby tjenester for å dekke hele kundereisen, før, under og etter en transaksjon/handling skjer i en digital tjeneste. Forte Optimize skal fokusere på datadrevet digital markedsføring, som skal bidra til mer trafikk og vekst, og høyere konverteringer. Utgangspunktet er tung teknologikompetanse og dataanalyse, som danner grunnlagetet for personaliseringen av innholdet i digitale kampanjer og annonser.

Les mer på Finansavisen.no (krever abonnement)